사역 공간/찬양이 있는곳(ccm,찬송가,악보)

Shout For Joy And Sing (기뻐하며 왕께)

힐링&바이블센터 2008. 7. 14. 11:01


    Shout For Joy And Sing (기뻐하며 왕께) Shout for joy and sing your praises to the King Lift your voice high, let your Hallelujahs ring Come before His throne to worship and adore Enter joyfully now the presence of the Lord You're my Creator, You're my Deliverer You're my Redeemer You are Lord, and You're my Healer, You're my Provider You're my Shepard and my Guide Jesus, Lord and King, I worship You 기뻐하며 왕께 노래 부르리 소리높여 할렐루야 부르리 주님 앞에 나와 찬양드리며 우리 주님과 함께 기뻐하리라 나의 창조자 나의 구원자 가장 귀한 나의 예수님 찬양합니다 나의 치료자 나의 선한 목자 되신 주 예수 나의 주 찬양하리

    Shout For Joy And Sing (기뻐하며 왕께)